keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Sesonkia ja sen semmosta :D

Dodii. Edellisestä kerrasta onki tovi vierähtäny mut on ollu NIIIIIN kiirus.
Enkä mä oikeen edes tiiä ett mikä sen kiireen on tehny mut koko ajan vaan on jotain, niinku nyt esim. töissä on käytävä sillon tällön.
Ja varsinki näin sesonkeina tykkäävät töissä ett ihan kiva jos siellä vähän näyttäytyy :D


No, tän nyt kestää kun on lyhyt viikko muuten ja sit ens viikollaki pidän vähän rästivapaata nii on vielä lyhyempi viikko tiedossa.
Tosin niillekki vapaille on jo kalenterissa menoja merkattuna ett silleen :D



Anyway, ton huomisen ku tosta rykäsee nii sit onki Pohjanmaan reissua tiedossa, vähän voimanostoo ja sukuloimista :D Tekee todella hyvää päästä meneen täältä!!!
Tosin mulle teki hyvää jo pelkästään se ett maanantaina kävin mutkan Hki-Vantaan lentokentällä, vähässä se on köyhän onni :D

Ai niin, oon mä tällä viikolla saanu pari kivaa puheluaki. Toisessa mua pyydettiin lokakuisille hyvinvointi-messuille Parkanoon Serafiinin tiimoilta. Kuulostaa kivalta :)
On se vaan kumma miten tossaki touhussa on pienet piirit. Messujen järjestäjä oli soittanu asiasta jollekkin, jota mä en tunne, mut joka oli tienny että mä toimin tän alueen edustajana,  hyvä niin :)
On taas onneks Serafiini-kutsuja muutenki tiedossa ja enemmänki pidän jos on kysyntää :D




Ett tämmösiä tällä kertaa.
Kaikille pikku trulleille oikeen mukavia vapaita ja pakkohan se on tänäkin vuonna toivottaa se iänikuinen, DEAD BORING toivotus, eli munarikasta pääsiäistä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti