perjantai 13. huhtikuuta 2012

Mun perjantai 13.

Mä en oikein tiiä mistä se johtuu ett toi perjantai 13. ei herätä mussa mitään pelonsekaisia tunteita.
Se on mulle ihan samanlainen päivä kun kaikki muutki.
Se on hyvin merkillistä sen takia että, niinku minut tuntevat ihmiset tietää, mä noin muuten uskon kaikkeen yliluonnolliseen ja muuhun, kummituksiin, paholaisiin, enkeleihin, tonttuihin, ufoihin, ihan kaikkeen, koska mull on kokemusta niin monesta ja mull on ystäviä joilla on kokemusta, mut en tohon.
Eikä mulla ole aavistustakaan mistä se johtuu????




Onko se sit vaan sitä että ei mulle oo koskaan kyseisenä päivänä sattunu mitään kamalaa, enkä itseasiassa edes tunne ketään kelle olis sattunu, kai....ei ainakaan tuu mieleen. Tosin en onneks oo törmänny paholaisiin (suoranaisesti :D) enkä ufoihinkaan (tietääkseni) vaikka niihin uskonki :D. Tosin nyt kun ton sanoin niin kyllä muutamasta tyypistä rupesin miettiin ett hetkinen...:D Nimiä en kehtaa kertoa :D
Ja sitäpaitsi jos ihan tarkkoja ollaan niin joka ikinen päivä on ihan yhtä kamala tai ihana, riippuu miltä kantilta asiaa kattoo, mut kamala nyt tässä tapauksessa.




Noh, anyway, mun perjantai 13. on ollu vapaapäivä :D
Tää on ehkä ollu hyvä päivä :D
Mä sanon ehkä koska en oikeen tiiä....
Mä tapasin ihmisen joka teki mulle tarjouksen, josta mun on hyvin vaikea kieltäytyä, mutta sen mä valitettavasti joudun tekemään :(:(:(
Niin tää maailma vaan menee ystävät että jossain kohtaa se on toi raha mikä ratkasee, mun tapauksessa rahan puute, valitettavasti...ja mua ihan oksettaa sen takia :(

Mutta niinkun on todettu ennenkin, se mikä ei tapa, se vahvistaa ja tästähän on hyvä suunnata kohti uusia pettymyksiä :D:D:D





Ja nyt kun on tämmönen kummituspäivä, niin mä rupeen taas treenaan jos mä saisin kans pelkällä tahdonvoimalla liikuteltua kamoja :D
Mä oon kuulkaa treenannu enneki (varmaan helppo uskoa kun on meitsistä kyse) mutta hiukan huonolla menestyksellä tähän asti :D:D:D

Ett ei muuta ku mukavaa perjantaita, toivottavasti törmäis tänään edes yhteen oikeeseen kummitukseen :D
OR NOT!!! :D:D:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti