maanantai 9. huhtikuuta 2012

Pääsiäisvoimailua :)

Ne alkaa sit nää pyhät olla tässä, pahus sentään!
Mut kyllä on ollu pitkästä aikaa mukavat, rentouttavat vapaat.
Tuli tehtyä mm. Kauhajoen reissu. Kaks kärpästä yhdellä iskulla.
Käytiin morjestaan Tonin isukkia ja muita sukulaisia ja sit samalla reissulla Toni kävi tuomaroimassa yhdet penkki -ja maastavetokisat :D
Voi poijjaat taas sitä testosteronin määrää niissä kisoissa :D:D:D
Toisaalta kisan ainoot jännitysmomentit tälläkin kertaa oli siinä ku sai miettiä ett tuleeko kavereilla veri ensin nenästä vai korvista :D Nenästä näytti tulevan...
Voin tosin sanoa ett sit se ei enää ole hauskaa eikä jännää kun siellä on oma ukko kisaamassa!!!
Valitettavasti mulla ei oo lupaa linkitellä kuvia kisoista mut netistähän noita löytyy jos jotakuta kiinnostaa :D
Ens vkonloppuna sit uusiks kun Turussa on penkkikisat.
Toivottavasti tänäkin vuonna ois fitness-kisat samassa niin pääsis näkeen vähän muutaki :D
Niinku kaikki tiiätte kun meitsikin on niin helkkarin sporttinen!!!
Se toi meitin sporttisuus tyssää kyllä siihen että Jutta on mun idolini mut onhan seki kai tyhjää parempi :D

No, sitä ennen tässä on kuitenki mm. muutama työpäivä, onneks vaan 3 meikäläisellä, yks Vantaan reissu, yhet Serafiinit ja ainaki yks Hervannan reissu.



Tosta Hervannasta on kyllä vuosien saatossa muodostunu mun suosikkini, ihana, monikulttuurinen paikka.
Ja ruoan suurena ystävänä mulle riittää se, että sieltä löytyy ruokapaikkoja lähes joka lähtöön :)
Tai ainaki mä olen sieltä mieleisiäni paikkoja löytäny :) Ja siellä asuu oikeesti aivan ihania ihmisiä :)

Näillä eväillä sit ens viikkoon.
Ollanpas ahkerina kaikki pikku työmyyrät ja toivotaan ens vkonlopuksikin auringonpaistetta :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti