torstai 26. huhtikuuta 2012

Torstaita :D

Se rupee sitten taas olla yks viikko takana, melkonen viikko.
Suuria, rohkeita päätöksiä on tullu tehtyä tällä viikolla, hitaampia varmaan hirvittäis :D
Mutta ei meitsiä, NO EIPÄ!!!!


Ei vaan, ei mua oikeesti hirvitä, enemmän on sellanen mitä mä nyt TAAS oon menny tekemään-ajatus :D:D:D
Mutta koska mä olen menny tekemään jotain mitä mä olen halunnu tehä tosi, tosi pitkään, niin tunne on suorastaan vapauttava!!! Ja sitä paitsi, rohkea rokan syö eli minä ja varmaan sit hernerokkaa :D
Siellä on muutama ihminen jotka on ollu ihan täpöillä mukana muutoksessa, kannustamassa pyyteettömästi eteenpäin (meni syteen tai saveen), SUURET KIITOKSET RAKKAILLE YSTÄVILLE, mihin mä ilman teitä joutusinkaan :D Varmaan kadotukseen :D:D:D



Mut hei, koska nyt on kevät ja sen lisäks ett kevät on muutoksen aikaa nii keväällähän tekee entistä enemmän mieli shoppailla kaikkee; vaatteita, koruja, kenkiä jne., nii nyt mä laittelin mukaan tämmötteis ihania, oikeen romanttisia kenkien kuvia. Eiks kevät oo semmosta romantiikankin aikaa :)



Taas ihan älyttömän mukavaa loppuviikkoa kaiklle, rohkeesti vaan kaikki muutki tekeen kaikkee jännää, kivaa mitä on aina halunnu tehä!!! Ei tarvi sit kiikkustuolissa jossitella :D



3 kommenttia:

  1. Mitäs sä nyt sitten olet päättänyt tehdä?

    VastaaPoista
  2. Sinä sen sanoit... tää viikko on ollut isojen päätösten viikko!! ihan itteenikin täs on hirvittänyt!! mutta parempaa on tiedossa .. ! ja toi sun "tekos" on LOISTAVA!! onnea! ja noi alimmaiset popot ON sit mulle :DDDD

    VastaaPoista
  3. Ekkai sä oo tehnyt sitä mitä mä luulen ??? jos niin niiiiiiin hirrrvveeeesti tykkään ja onnee,,, :D

    VastaaPoista