maanantai 16. huhtikuuta 2012

Maanantaita murut :D

No nii, Veikkauksessa ryssittiin tänäki vkonloppuna (miksei sinne palkata ammattaitosta porukkaa???), tarkottaa siis sitä että töihin on vielä mentävä :(:(:(
3 päivää meni kyllä ihan käsittämättömän nopeesti, taas kerran.

Perjantainen harmitus (nätisti sanottuna) ei ole hälventyny mut on nyt semmosessa kohtaa että mä ehkä pystyn elämään sen kanssa kun en mieti sitä, vaikka vaikeeta tekee!!!
JA PASKAT!!! OTTAA VIELÄKI KUPOLIIN IHAN VIETÄVÄSTI!!! MÄ OLEN IHAN RAIVONA!!!
Viimeks on muuten näin paljon ottanu kupoliin tammikuussa kun joutu tulla Kanarialta kotiin :D
Ettäs tiiätte! :D

Nooh, jotain hyvääki.....
Kevät etenee ja mull on toi ihana pikku pers...PERHE :D
Ei oo muuten mikään pikku perse, kauhee mätäri rupee olla :D
Mä oon vuoden alusta eli siitä kun lopetin röökaamisen, lihonu noin 200kg!!!
Mä olin tossa talvella yhen vkon Nutrilett-kuurilla ja paino ei pudonny yhtään, WTF????





Joku Jumalan kauhee kosto kaikista mun pahoista teoista, vaikkei niitä nyt niin paljoo edes ole :D
Nyt mä sit oonki "kevennyksellä" niin pitkään ett ne lähtee ne läskit!!!
Personal trainerin tarvis mut se on tässäki kohtaa se surullisen kuuluisa rahan puute :(
Täss on teille liitteenä tämmösiä dieettiruokien kuvia :D




Noista pahoista teoista tuli nyt aiheeseen liittyen mieleen yks paha teko.
Joskus nuorena, kun olin vielä hoikka :D, kirjotettiin yhen ystävän kanssa yhelle vähän pulleemmalle tytölle runo. Jos oisin arvannu ett oon joksus itekki tämmönen en ois sitä tehny mut se on nyt myöhästä :D
Mä kirjotan sen runon teille tähän ja mä kirjotan sen nyt itelleni.
Se menee näin :

Terhi pieni iloinen,
lähes satakiloinen.
Läskit hyllyy pitkin pyllyy,
huulet huokaa tuokaa ruokaa.

Pakko tunnustaa että vaikka siitä pahasta teosta on jtn 20 vuotta aikaa nii toi naurattaa mua vieläki ihan hillittömästi :D:D:D




Joo,joo, mä häpeen loppupäivän, AS IF!!! (Nuorena kuuluu tehä tyhmyyksiä)

Mukavaa maanataita murut!
Toivottavasti kukaan ei vetäny herneenpalkoa nenukkiinsa, tässä "tarinassa" jos joku koki jotain pilkattavan, pilkka kohdistui ihan suoraan itteeni :D:D:D
Nauttikaa läskeistänne jos niitä on, ne on todennäköisesti melko kallista tavaraa :D:D:D





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti