torstai 19. huhtikuuta 2012

Viikon varrelta ja muuta :D

Tää viikko rupeis pikku hiljaa olla pulkassa, onneks!
Hassu sanonta muuten, pulkkaa vedetään talvella pihalla ja sillä lasketaan mäkeä, miten viikko voi olla pulkassa???
Näitähän löytyy paljon samanlaisia hassuja sanontoja, ei tietty just nyt tuu mieleen mut jos jollain tulee niin laitelkaas kommentteihin! HAA! Ihan niinku laittasitte!
Mä en vieläkään tajua, yhä näitä höpinöitä lukee hirmu määrä porukkaa mut koskaan ette kommentoi mitään?
Noh, ei oo pakko jos ei haluu :D




Tää on muuten taas ollu jotensakin kummallinen viikko.
Jossain kohta taas tuntu että lopu,lopu,lopu ja huomenna on jo perjantai :D

Suurimmat harmitukset on takanapäin. Mä puhuin teille ett jouduin kieltäytyyn yhestä jutusta ja se harmitti ihan vietävästi.
No, mä juttelin yhen asiaan vihkiytyneen (TAAS!!! Ihmiset vihkiytyy toistensa kanssa, miten asiaan voi vihkiytyä???) ihmisen kanssa asiasta ja sen jälkeen mua ei enää harmittanu. Että kiitokset hänelle :D Hän vois kyllä joka tapauksessa palailla asiaan, VINK, VINK, jos sattuu lueskeleen :D



 


Öö...sit yhet Serafiinit tuli pidettyä Kylmäkoskella, AIVAN LOISTAVAT! En muista millon ois niin paljon saanu viimeks nauraa, huippusakkia  (onks toi yhdyssana?) taas paikalla ja sovittiin jo uudet kutsutki ja sitä ennen, osin samalla porukalla yhet laukkukutsut :D

Niin ja sit yks ihana ystävä, entinen rakas naapuri, pyyteli lauantaina "ulkoilemaan" and I`M SO IN!!!!
Siis ehdottomasti lähden jos hän vielä lauantaina on lähössä :D
Ja jos joku muuki innostuu niin tervetuloa mukaan!




Tämmösiä. Yhä edelleen ootellaan ett kelit lämpeis, ehkä semmonen ihme pian tapahtuu.
Sitä odotellessa ihastellaan kauniita kukkasia näin kuvien välityksellä.
Gerberoita, mun lemppareitani :D Keskimmäisestä tulee ihan mieleen mun morsiuskimppuni :D

Ihanaa tulevaa viikonloppua kaikille :D:D:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti