keskiviikko 2. toukokuuta 2012

Blääh, blääh :D

Blääh!!! Onpas nyt ollu paljon pitkäveteisiä päiviä :(
Vappuki meni vähän niinko ittellään ohi kun ei ollu edes kunnon vapaita.
Nyt on menny niin hassusti noi työvuorot ett ei oo ollu semmosia kahen pvän vapaita lainkaan, ärsyttävää.
Mä olin viime perjantaina vapaalla, lauantaina töissä, sunnuntaina vapaalla, maanantaina töissä, tiistaina vapaalla :D
Noh, eipä pääse puutumaan, paitsi jalka. Se on nyt ollu reiskan vkon taas helkkarin kipee, maanantaiks sain ajan lääkäriin.
On se vaan kumma ett sitä ortopedin aikaa ei kuulu. Viime vkolla mulle soitettiin, ois ollu peruutusaika, mut tietty en päässy ku piti mennä töihin, PRKL!!!




Mutta se siitä!
Miten IHANAA onkaan kun saa aamusin heräillä niin ett on valosaa.
Tulis ihana kesä nyt pian, ÄKKIÄ TÄNNE, PLIIS!!!
Kohta pukkaa taas kauheeta mökkikuumetta, niinku joka kevät ja kesä :D
Ja niinku joka kevät ja kesä, mä jossain kohtaa tulen siihen tulokseen etten mä pystyis mökkeileen koska joka puolella on niitä helvetin luikertavia lötköjä joiden nimeä mä en voi edes sanoa ääneen :D
Vaikka olen mä varmuuden vuoksi lukenu kauheen määrän kikkoja niiden karkottamiseen ja kaikista kamalinta asiassa on se, että MITÄÄN KEINOA SIIHEN EI OLE!!!
Enkä mä sitäpaitsi missään mökillä viihtyiskään. NO ENPÄ!!!!




No mull ei oo sitä mökkiä ett turha murehtia :D Mä teen siis kaikkee muuta ihanaa kesäjutskaa.
Eli tänäkin kesänä täytyy päästä meren rantaan, täytyy päästää luuhaamaan kaupunkien vanhoihin puutalokortteleihin, täytyy päästä Billnäsiin (ja ehkä samalla taas Fiskarsiin), täytyy päästä taas Hankoon kattoon pitsihuviloita ja täytyy taas muuten vaan ajella ympäri tätä ihanaa kesäistä Suomen maata.
On sit jotain mitä muistella eläkepäivillä Espanjassa :D:D:D



Mutta näillähän me taas mennään.
Jaksakaa raksut hetki vielä niin sit se kesä tulee, on ihanat lomat edessä, ainakin joillaki :D
Ja oli lomaa tai ei niin mulle ainaki riittää ett AURINKO PAISTAA :D:D:D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti