lauantai 3. maaliskuuta 2012

Saikuttelua :/

Mietin tossa kun istahdin koneelle, että mahtaako mun tekstit aina alkaa silleen että ;" kylläpä on piiiitkä viikko takana", vai onko se jääny vaan ajatuksen tasolle ja tuntuu siks nii tutulta lauseelta???
No, niin tai näin, niin taas on pitkä viikko takana, tai itseasiassa puolitoista viikkoa.
Toissa keskiviikkona lääkäri määräs (taas) tulehduskipulääkkeet ja sairasloman.


Toista kertaa olen nyt saikulla ja kolmatta kertaa syön lääkekuuria samaan vaivaan!!!
Viime syksynä rupesin töisssä kiinnittään huomioo kun oikeen jalan polvi tai itseasiassa toi polven syrjä(????)
rupes kipeytyyn siinä myymälässä ravatessa.
Oli se nyt välillä sit kovastikkin kipee mut kun ei millään malttanu mennä lääkäriin, sesonkia pukkas ja kaikkee :D:D:D
Ja sit ku menin niin mielummin sit otin vaan lääkkeet ja takasin töihin kun että oisin jääny lepuuttaan jalkaa.
Nyt ollaan sit tässä, magneettikuvauksia odotellessa, maanantaina töihin :D

Jalka kestää tai sitten ei. Mä oon niin kyllästyny ett mulle on ihan yhdentekevää miten käy. Ottaa vaan pirusti kupoliin jos ei se kestä koska tää kotona kökkiminen on helvetin tylsää!!!
Ja tylsää MY ASS!!! Hemmetti jos ois varaa nii päivääkään en töitä tekis!!! Tai jos tekisin niin kyllä helkutin tarkkaan miettisin että mitä viittisin tehä ja montako tuntia päivässä, en montaa, voin sanoa :D
Ja jos joku väittää jotain muuta nii kyllä puhuu täyttä SONTAA!!!

Että semmosta, ei siis tälläkään kertaa TODELLAKAAN mitään järkevää sanottavaa.

Paitsi hei, oli meillä Serafiinit tossa yks päivä Lempäälässä ja kivaa oli. Ihan höpöttämisekshän se tietty meni kun oltiin yhellä ystiksellä ja siellä oli muitaki ystiksiä (saamarin typerä sana muuten) mutta paskaaks siitä.
Kivaa oli ja tuli vähän tehtyä kauppaaki :D

Näillä nyt mennään! Ja koska nyt ei ollu kauheen positiivinen tää mun tän vkon "pläjäykseni" (johtuu osaksi varmaan kovasta flunssastakin), niin ihan vaan että te siellä muistaisitte ja minä täällä muistaisin, niin pidetäänpä mielessä tää seuraava:





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti