tiistai 20. maaliskuuta 2012

Päivän polttavat :D

No ensin mun piti kirjottaa teille siitä kun olen viimeaikoina huvittuneena laittanu merkille sellasen jutun jonka varmasti moni teistäkin on huomannu.
Eli sen kun toiset ihmiset, vaikka ovat näennäisesti niin hyvää pataa jne., ovatkin sit todellisuudessa niin kamalan kateellisia teille että voi mahoton!
Ja sit ku ei niillä oo rohkeutta sanoa suoraan, niin sit v****ilu verhotaan muka hyväntahtoseen naljailuun, MY ASS, jälleen kerran, sanon minä! :D
Meni aikaa että tajusin ett kyse on kateudesta mut nyt kun sen hokasin olen (paha minä) äärettömän...ööh...mikä nyt ois sit oikee sana...en mä tiedä...kai sit vaan huvittunu :D
Ei kuuna päivänä tullu mieleen ett joku ois mulle jostain kateellinen. Kai se on sit vaan sitä että se oma elämä on niin helkutin pientä vaikka välillä annetaan ymmärtää ihan muuta.
Noh, rauha heidän pikkusieluisuuksilleen :D:D:D
Ja miten niin mun PITI kirjottaa, MÄHÄN KIRJOTIN!!!



Ja piti mun valittaa hammaslääkärireissustaki kun se hullu ukko vaan kiskas hampaan varottamatta irti!
Menin särkypäivystykseen eilen saamaan ensiapua, enkä edes tajunnu mitä tapahtuu, tai no, TODELLAKIN tajusin siinä vaiheessa kun äijä kaivo kauheet pihdit jostain ja rupes raastaan mun hammasta irti!!!
Anteeksi että sanon mutta JUMALAUTA!!!
Mä niin olin pompata siitä penkiltä ylös (paitsi että ne hemmetin tongit oli syvällä mun kurkussani), ja mun teki mieli kirkua sille äijälle että: "HULLU!!!! MITÄ SÄ OIKEEN TEET???? SENKIN BARBAARI!!!".
Vaivoin sain hillittyä itteni :D
No, viisaudenhammas lähti ja taas ollaan hitusen tyhmempiä :D
PITI valittaa ja VALITINKIN :D



Vähän oon ollu surullinenki tänään kun lueskelin paria lempiblogiani ja parilla lempibloggaajallani on ollu vähän murheita :( Toivottavasti heillä kaikki kääntyy parhain päin!!!
Niihin verrattuna noi hemmetin pikkusieluset kateelliset ja barbaariset hammaslääkärit ei oo yhtään mitään!!!

Mut näillä mennään nyt eteenpäin!

Älkää hyvät ihmiset tuhlatko aikaanne ja energiaanne jonninjoutavuuksiin kuten kateuteen, ÄLKÄÄKÄ HYVÄT IHMISET MENKÖ HAMMASLÄÄKÄRIIN :D:D:D

1 kommentti:

  1. Ihana blogi sinulla ja minulla on parin viikon takaiset kamalat kokemukset viisaudenhampaan leikkaamisesta. sitä revittiin tunti irti, kun juuret ei meinannut lähteä.

    VastaaPoista