sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

Sunnuntaita :D

Siis olihan mulla eilen hieman ankee päivä mutta että mä tollasta oon menny täällä julkasemaan, OIKEESTI!!! IDIOOTTI!!!
No, teidän syyhän se on että mulla on ollu toi jalka kipeenä ja kauhee flunssa että menköön nyt sitte:D

Itseasiassa eilenkin oli flunssaa lukuunottamatta kiva päivä.
Lähettiin aamusta Ideaparkkiin, käytiin isännälle pari paitaa ostamassa.
Siitä sit Ikeaan koska mä olin edellisenä päivänä nähny siellä NIIIIN ihanan rottinki tuolin ja arkun (olkkarin pöydäksi) ja mä näin heti että ne sopii meille NIIIN hyvin ja mä olin taas kerran NIIIN oikeassa :D:D:D
Tässä ne nyt sit on:




Ett semmosta eilen. Ei siis lainkaan huono päivä :)

Ja tänäänhän on taas ollu niin ihana ilma ett pää meinas seota onnesta heti aamulla :D:D:D
Ja tämmönen ihana päivähän on parasta viettää neljän seinän sisällä ja odotella niitä varvastossu-lämpötiloja :D
Niinkun mä olen aina sanonu että kelit on parhaimmillaan sillon kun tarkenee varvastossuissa kesät, talvet :D Siitä syystä mä juuri toin niitä Kanarialta kai viidet lisää ;)

Että semmottiis. Huomenna voi sit taas heittää aivot narikkaan (miettikääpä miltä toi tapahtuma nyt sit näyttäs jos sen oikeesti tekis :D) kun töihin paluu koittaa.
Mikäs siinä, mä odottelen Keskiviikkoo (ja lottovoittoo) kun on vapaapäivä ja sit Sunnuntaita (ja lottovoittoo) kun on seuraava vapaapäivä :)
Ai niin, Perjantaina on taas Serafiinit, niitäki mä odottelen :D

Siis Keskiviikkoo, Sunnuntaita ja Serafiineja eli kaikenkaikkiaan taas on aivan loistava viikko tiedossa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti