perjantai 24. helmikuuta 2012

Kevättä (pienissä) rinnoissa ja vauvauutisia :D

Wuhuu!!! Nyt se on täällä, KEVÄT!!! Tai siis luulen ja toivon niin. Kyll on meinaa niin ollu kevätkelit ettei mitään rajaa. Ja voi vitsit se tekee meitin NIIIIIIIIN ONNELLISEKSI :D:D:D
Joka aamu sitä ihan hämmästyy kun on niin valosaa ja ku menee pihalle nii siellä ihan tuoksuu kevät, mä oon niin HAPPY, HAPPY, HAPPY! Ihan on semmonen fiilis että EI VOI OLLA TOTTA!!! Just alko karmee paska talvi ja tässäkö se nyt sit oliki? Eka kertaa elämässäni muistan ajatelleeni että oliks tää talvi nyt jo tässä:D
Löysin muuten netistä muutaman niin ihanan kevätkuvan että pakko jakaa ne teidän kanssa, ehkä pääsette tähän samaan hysteeriseen kevättunnelmaan.




Eiks oo ihania???? Toi keskimmäinen varsinkin on mun mielestä mielettömän kaunis kuva, todella kuvastaa uuden alkua ja sitähän se kevät on :D

Ja uuden alusta saadaan loistava aasin silta sellaseeen ihmeeseen kun ihmiselämän uusi alku ja nyt mä tarkotan tietysti sitä ihunaa pikku prinsessaa joka synty tonne naapurimaahan :D
Sen tytön on PAKKO olla mielettömän kaunis (no, melkeen ainahan vauvat on, paitsi joskus näkee niitä hassuja,lue rumia :D, jotka näyttää ihan vanhoilta ihmisiltä, mut onneks neki muuttuu kauniiksi sit viimeistään muutaman kuukauden päästä) kun kattoo sen vanhempia ja tätiä ja varsinki sen enoa;D
Mutta mikä kumma märinä sen muksun nimestä????
Ensinnäkin, ihan suoraan sanottuna, oletteko valmiita, nyt mä sen sanon, eli mitä helvettiä se kelleen kuuluu minkä ne sille nimeksi antaa ja varsinki meille tavis kansalaisille!!!! (Toi ois muuten ehkä ollu yhdyssana, mutta olkoon).
Ja sitä paitsi Estrel...;D...ei kun Estelle on kaunis nimi!!! Oliks se nyt Estelle Silvia Ewa Mary, järjestystä en muista mut noi nimet siinä kai oli. Uskallanpa veikata että hyvinkin pian Estelle vääntyy Stellaksi :D

Että tämmöstä tänään. Sen verran muuten vielä että tossa otsikossa toi kevättä pienissä rinnoissa ei sit tarkota mun rintoja, niinku hyvin kaikki meitsin tuntevat tietää niin mullahan on hirmuset hinkit, jotka mä vaan piilotan hirmusen hyvin ;D

Vielä yks ihana keväinen kuva teille, viimeistään tällä pääsee fiilikseen :D


Eli oikeen ihanaa kevättä kaikenkokoisille ihanille tisseille :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti