keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

Tää on niin tätä ja muuta kummallista :)

No nii, niinhän siinä sitten kävi että se mun kovasti odottamani vapaapäivä muuttu sairasloman myötä työpäiväksi, yllättäin!!
On se muuten kumma että vaikka tollasta ei kovin usein käy (siis että joutus tekeen 6 päiväsen työvkon) niin sit kun käy, niin heti on ajatus että: TAAS!!!
Ja sitäpaitsi korostettakoon nyt sitä, että ihan vapaaehtoisesti menin töihin vapaallani, mua ei todellakaan kukaan pakottanu. Sitä kun ei vaan pysty sivusta seuraileen kun tietää miten pulassa siellä sitten työtoverit on kun yksikin on joukosta poissa. Tai sit sitä on vaan vetäny itekki liikaa kahvia :)




Se on vaan merkillistä että heti kun toinen meistä esimiehistä on pois (lomalla tai ite saikulla) niin ihan varmaan se nakki napsahtaa just sillon ja se töissä oleva sitten todellakin tietää olevansa töissä :)
Eli tästä kaikesta toi tää on niin tätä-lausahdus.

Noh, paskaaks siitä, se juna meni jo :) Nyt sitä muuta kummallista :)

Tuli nimittäin mieleeni kun tulin kotiin ja huomasin ett tosi monella naapurilla on ovessa kyllti että: "Ei mainoksia, kiitos", että onpas meillä typeriä naapureita. Eihän ne tiiä yhtään mitä ihanuuksia ne missaa kun eivät halua mainoksia.




Ihan vakavasti hetken harkitsin että laitan meijän oveen kyltin: "Paljon mainoksia, kiitos".
Mä haluun ainaki tietää mitä ihanaa mistäki saa. Tai jo laittas semmosen: "Paljon mainoksia, kiitos, paitsi EI ruokakauppojen, VAIN sisustuskauppojen, kiitos".



Tästä tuli mieleeni eräs mainos, jonka yks päivä näin, kyseinen kampanja on paraikaa meneillään. Apua, nyt ei taas tuu loppua kun pääsen alkuun mut pari juttua vielä. Eli siis, se mainos oli, että kun ostat, oliks se nyt 3 siivoustuotetta niin saat jotkut sakset kaupanpäälle. Siis WTF????
Meneeks ihmiset oikeesti noihin vipuihin? No eipä tuu saksille hintaa!!! Ja onhan samanlaisia millon mistäkin tuotteista. Ett jos vaan kävis ostaan ne pahuksen sakset tai mitä millonki niin säästyspä pitkä penni.

Ja vielä tää yks juttu, joka jostain syystä tuli noista edellisistä mieleen , kun joskus joissain kilpailuissa on palkintoina fanitapaamisia artistien, näytteljiöiden tms. kanssa.
Niin olenpa jokusen kerran miettiny että MITÄ HELKKARIA sitä tekis tommosessa fanitapaamisessa???
Mitä  mä puhun ihmisen kanssa jota mä en tunne, josta mä en oikeasti tiedä mitään ja jonka kanssa mulla ei todellakaan ole mitään yhteistä??? Kysynpä vaan!!!
Mä en ymmärrä ett joku haluaa voittaa tommosen skaban. No, jos kyseessä on teini, niin mä ymmärrän mut aikuiset ihmiset, EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ!!!

No joo, mut jos mä voittasin fanitapaamisen, niin kenetköhän mä haluisin tavata??? En nyt keksi kyllä ketään mut kerron  heti jos tulee mieleen :)

Kuulemisiin kullannuput :D

2 kommenttia:

  1. Heh joo mä oon samaa mieltä noista mainoksista; mä tykkään kun niitä tulee! Mut tosiaan kaikki jonninjoutavat ruokamainokset sais jäädä tulematta....Ehkä mä koitan tota "vain sisustuskauppojen mainoksia kiitos" (nään sieluni silmin mainostenjakajan plokkaavan niitä tossa rappukäytävässä ja raapimassa päätään, että onko Kodin 1 sisustuskauppa vai ei :DD)

    VastaaPoista
  2. On kivaa, että esimies joustaa työssään. Antaa näin positiivista esimerkkiä alaisilleen.:)!
    Noista fanitapaamisista haluan mainita sen verran, että
    itse ymmärrän asian ytimen. Kyllä niissä saisi keskustelua aikaiseksi, koska useinhan ihminen haluaa fanitapaamiseen sellaisen kanssa, jonka taiteellisista tuotoksista tai työstä on todella innostunut. Ja näistäkös sitä pulinaa riittäisi.
    Ymmärrän kyllä, että fanitapaamiset saattavat vaikuttaa juurikin tuolta kun kerroit!
    Tässäpä sulle töihin tauolle tekemistä. Osaisitkohn arvata kuka on * Markun * idoli ;=)??

    VastaaPoista