sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

Kaukokaipuuta :/

Siis ystävät, toverit! Voitteko kuvitella. että vaikka kevät on kauneimmillaan niin tämä tyttö se vaan yhä edelleen kaipailee (ja kovasti) etelän lämpöön!!!
MÄ HALUUN, MÄ HALUUN, MÄ HALUUN!!!!
Ja arvatkaa mitä Toni sanoo kun mä ehdotan sille Suomesta muuttoa?
Se sanoo että: "jaa" tai sit se sanoo jotain tyyliin: "mihin me nyt suomesta lähettäs". No, ihan mihin vaan!!! Tai siis Espanjaan tai Kanarialle!!!


Siis mähän oon sitä mieltä että jos ihminen haluu muualle niin sit täytyy lähteä. Täytyy tehä niinku mun isä teki.
Mua ei kans vähääkään puristas myydä omaisuutta (siis sitä minkä pankki ja rahotusyhtiö omistaa :D) ja lähteä meneen täältä!
Ihan varmaan tää mun jakomielitautikin paranis ku sais olla 24/7 jossain lämpösessä. Siellähän EI VOI vannetta kiristää!
Ja arvatkaapa mitä Toni tähän sanois? Noh, se sanois että: "sun vannettas kiristää ihan varmasti joka paikassa" :D. Ja mikä pahinta tai ehkä se onki just parasta, Toni on ihan oikeessa :D:D:D


Onneks vähän toisinaan kiristääki, ainaki tietää olevansa elossa :D
Noh, ehkä, SIIS TODELLAKIN EHKÄ, mä jaksan venailla sinne eläkepäiviin ja lähen vasta sitten lämpöseen asumaan :)
Ja sitä paitsi täytyy ehtiä laihduttaa ihan hemmetisti että voi kulkea biksuissa, nii nyt mull on onneks 20 ja risat vuotta aikaa laihduttaa :D Vaikka toisaalta ketä hemmettiä kiinnostaa miltä yli 60-vuotias mummo näyttää bikineissä??? Ja jos ihan tarkkoja ollaan niin ei se näky voi kyllä enää tän pahemmaksi mennä :D

By the way, eiks oo tosi ihanat noi valokuvat? Kopsasin tuolta mun Kanaria albumistani. Ihan oon ite kuvannu, ett niinku huomaatte, mähän olisin hemmetin hyvä valokuvaajaki :D

Ett tämmösii on ajatukset tänä sunnuntaina, vkon kuluttua jo varmaan ihan muuta ja tossa välissäki ehtii olla takuulla yhtä jos toista :D

Ei muuta ku kaikille aurinkoista, ihanaa viikkoa ja halauksia!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti