torstai 31. toukokuuta 2012

Nti Kesäheinä höpisee :D

Siis nyt on ollu muka niin kiirus ettei mitään oo ehtiny rustaileen teijän iloksenne,
mut jos nyt muutaman rivin sais aikaseksi.
Tyypillinen ajatus ja sit mä jossain kohtaa huomaan että juttua vaan tulis ja tulis :)
Pitäs vissiin suunnitella romaanin kirjottamista kaikista näistä ajatuksista mitä päässä pyörii.
Vai onks siihen joku sääntö että romaanin täytyy olla joku juonellinen tarina?
Vaikka onhan siinä sit se juoni että ne jutut on ajatuksia mun päästäni ja siinä sitä juonta vasta onki, mutta kuka hemmetti sitä jaksais lukea, kysynpä vaan??? Tosin onhan teitä lukijoita riittäny onneks näillekki lätinöille :D
Mut olkoon nyt sitte koska nyt ei  oo aikaa kirjailijanuralle :D
Tai no, ehkä muuten ois mut sit sitä joutuu promoon ja kaikkee, sellaseen ei oo aikaa :D




Muuten ei sit kyllä ookkaan mitään ihmeempiä.
Ihan tavallista töissä käyntiä, uuden opettelua koko ajan.
Eilen mä kävin kuvaan ensimmäisen oman kohteeni ja siis voi v***u!!!
110 ihan paskaa valokuvaa!!! Mä NIIIIIN repeilin kun mä niitä kattelin :D
Ehkä joku kokeneempi kollega saa niistä korjattua käyttökelposia...hope so.
Mut tää uus työ on kyllä tähän asti tuntunu ihan mielettömän kivalta, tykkään ihan sikana!!!
Ku sais nyt vaan hankittua paljon toimeksiantoja niin sitä myötenhän tulee sit opittua näitä asioita kaikista parhaiten.
Että ei muuta ku puheluja tänne päin nii pistetään kaikki luukku.com:it myyntiin :D

Ett silleen. Mut hei, onko ollu vähän SAIRAAN KYLMÄ!!!!
Taas on Nti Kesäheinällä pää ja varpaat jäässä (siis normiolotila) ja surettaa ku joutu heittää varvastossut nurkkaan :((((




Mutta voi miten ihanat kuvat mä taas teille laittelin tähän, kesäfiiliksissä joka tapauksessa :D
Ehkäpä mä vedänki biksut päälle, varvastossut jalkaan ja painelen partsille paleltuun :D
Ihanaa loppuviikkoa kaikille :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti