torstai 17. toukokuuta 2012

Uusia tuulia :D

Sanoisinpa että onpas ollu hieman meikäläiselle normaalista poikkeava viikko, onneksi!
Eli maanantaina alko sitten vihdoin ja viimein työt uudessa paikassa, oli sitä odotettukki :D
Ihan jumalaton määrä on taas uutta opittavaa, sopii mulle :)
Ihana oppia uusia asioita varsinkin kun aihe on semmonen mikä on aina kiinnostanu tosi paljon :)
Aina mä olen tienny että ala on haastava mutta siitä huolimatta positiivisena yllätyksenä tuli pari asiaa  (JAA PARI!!!) :)
Sanoisin että hitaasti mutta varmasti eikä menoa haittaa edes se, että työaikaa on periaatteessa, halutessani, kaikki mun aikani :) Riittää ettei mun tarvi herätä aamulla klo 5-6!!!
Ja pakko myöntää, kun aiheesta oli ystävien kanssa tässä taannoin keskustelua, että JAKKUPUKU SOPII MULLE HELVETIN HYVIN :D Mut se nyt ei lienee mikään uutinen kellekkään :D



Eli todellakin tää alkuvko on menny ihan tyystin uusien asioiden parissa ja näin menee myös loppuvko.
On haettu toimeksiantoja, on tehty kauppoja ja kaikkiin näihin liittyviä paperihommia ja ainaki sunnuntai menee sit näytöillä :D Ihanaa :D:D:D
Jos jotain huonoa täytyy hakea niin se on tää mun oma malttamattomuus.
Mä haluun osata ja tietää jo kaikki asiat niin että pystyn tekeen hommia ihan ittekseni!!!!
Noh, niinku mä tossa sanoin maltti on valttia eli hitaasti mutta varmasti :)




Semmosta siis tää vko.
Vähän sit vastapainoo työlle on huomiset Serafiinit :D
Tällä kertaa mä valkkasin nää kuvat muuten ihan vaan sen vuoksi että nää on mielettömän kauniit, eiks se oo ihan hyvä syy??? :D

Ai niin, pakko kertoo vielä että mun Summer Glow rusketus rupee näyttään jo paljon paremmalta :D
Ehkä pari solariumreissua vähän tasottaa sitä tai sit se että mä opettelen käyttään tota helkutin voidetta niinku asiaan kuuluu :D

Ei muuta. Työntäyteistä loppuvkoa muillekki ja HALIT KAIKILLE!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti