keskiviikko 9. toukokuuta 2012

No tämmöstä :D

No nii, saikulla on menny sit tää viikko.
Jalka tai siis toi polvi sano taas sopimuksen irti ja nyt on sit taas tulehduslääkkeitä ja lepoa tää viikko :/
Mut voitteks uskoo ett vihdoinkin, 4 kuukauden odottelun jälkeen, mä sain ajan sinne ortopedille, WUHUU!!!
Se on sit varmaan taas 4 kuukautta ennenku pääsen magneettikuviin mut onhan tääki jo jotain sentään ja eipä toi jalka enää sit muutenkaan joudu niin kovalle rasitukselle ;D



Mut onpas ollu mitä parahin vko saikutella, noin kelien puolesta meinaan :)
On kyllä kelvannu lepuuttaa jalkaa partsilla istuskellen :)
Aurinkoo en kyllä oo ottanu, mä oon taas käyttäny tota mun lemppari kevät/kesätuotetta eli Doven päivettävää kosteusvoidetta, I LOVE IT!!!!
Sen nimiki on oikeen Summer Glow :D
Äärimmäisen vaikee sanoo ett kumpi on enemmän glow, mä vai toi helkutin voide (no mä tietenki :D) mutta voin kertoo että mun raitasista sääristäni on vielä toistaseksi ainaki kaikki glow vähän helvetin kaukana :D
Eli tasaisen kauniin rusketuksen tilalla on toistaiseksi epätasainen raidallinen, laikukas pikku päivetys, joka tuo korostetusti esille keski-ikäisen ihmisen appelsiini-ihon ja suonikohjut :D
Eli viimeistään tässä kohtaahan kaikki sitten tajus että enhän mä oikeesti edes ittestäni puhunu...




No joo, vähän on viime aikoina harmittanu toi painonnousu..
Ihan seurausta tosta röökin lopettamisesta.
Mut sen mä olen kyllä aika hienosti kääntäny (tai ainaki yrittäny) voitokseni koska joka ikinen lisäkilohan tarkottaa vaan sitä että ihanaa meikäläistä on vaan enemmän :D
Miettikää mikä hirmunen onni on Tonilla :D Ja itseasiassa kaikilla teillä murusilla jotka mun kanssani saatte olla :D MUA ON ENEMMÄN!!! :D



Eli kaikilla näillä lisäkiloillani ja suonikohjuillani mä toivottelen teille aivan ihanaa loppuvkoa ja vielä ihanampaa vkonloppua!




2 kommenttia:

  1. Sun merkintöjä on aina niin ihana lukea, koska saat joka kerta hymyn huulille! :-) Asenne kohdallaan!

    VastaaPoista
  2. Moikka Tepa :) Me ollaan sitten niin erilaisia mutta niiiiiiin samanlaisia. Ensinnäkin minä rakastan ottaa arskaa ja ruskettua, mutta minulla on myö pilvisille päiville keinoni pysyä ruskeena...DOVEN SUMMER GLOW !!! :) Hyvä tuote ja kasvot pysyy kauniisti laikukkaana :)
    Sitten se mitä tulee lihomiseen niin täälläkin tätä ihanaa "lihaa " on lisätty kolmessa vuodessa 15 kiloa, ihanaaaa :D Nautitaan jokaisesta kilosta ja nautitaan elämästä ja herkuista :) Ihanaa kevättä sinulle ja toivottavasti pääset magneettiin pikaisesti. Uskon ettei sun tartte odottaa 4 kuukautta sen ortopedin jälkeen, ehkä kuukausi. Odotin mangneettiin pääsyä miltei 2 vuotta....

    VastaaPoista