keskiviikko 27. kesäkuuta 2012

Mikä kesä???

No nyt onki tovi vierähtany edellisestä postauksesta, I`m SOOOOO sorry,
ootte varmaan ihan malttamattomina odotellu jo seuraavaa ja tässä se nyt tulee :D

Ja siis OIKEESTI!!!! MIKÄ KESÄ TÄÄ TÄMMÖNEN ON????
Ei tää oo kesä, tän on pakko olla joku uus, määrittelemätön vuodenaika, ei niinku kesä, eikä niinku talvi, oisko kelvi, KEsätaLVI???
Eiks nyt vähän oo sellaset kelvikelit? :D





No juhannuksena sentään oli lämmintä ja aurinkoo vaikka meikäläisellä se meni enimmäkseen autossa istuessa.
Tehtiin isännän kanssa semmonen ex-tempore reissu Pohjanmaalle.
Ajeltiin tästä Muroleen (kai se oli sen niminen paikka) kautta Virroille, käytiin siellä syömässä ihanalla rantaterassilla ja siitä sit Kauhajoelle Hyyppään (juu, oikeesti, Hyyppään :D)
Siellä kahviteltiin ja turistiin isännän sukulaisten kanssa ja sit ehtoolla kotio jotain toista maaseutureittiä jostain tota...Karvialta ja Suodenniemeltä ja ja ja ja älkää kysykö!




Mä olen aina ihan hukassa kun tarvii lähteä johonki tonne suuntiin noille pikkukylille, hitsi kun niihin ei vissiin mee moottoriteitä.
Nii mä en sit niinku hahmota laisinkaan :D
Tai ehkä sinne meneeki motari mut Tonilla on joku pakkomielle aina ajaa joka paikkaan pienintä mahollista tietä, ARGH!!!


 


On sillä tosi paljon muitaki pakkomielteitä mut mä kerron niistä sit toiste :D
Mutta anyway, pirun nättiä siellä on näin kesällä, rauhallista, kaunista maalaismisemaa, mutta ei merta,
NYYH!!!
Nää ihanaiset valokuvat on myös otettu tolta maaseutukierrokselta.
Teidän onni että mä otan aina näin kivoja kuviaki :D

Ja näillä kuulkaa ens viikkon. Koitetaan nyt selvitä näistä kelvikeleistä, niinku mä jossain postauksessa totesin, ENSI KESÄÄ ODOTELLESSA!!!

Ai nii ja p.s. se dieetti jonka alotin sillon kai viime postauksen aikoihin nii se meni tietenki pieleen ett senki suhteen sit ihan samaa ku tän kesän että BETTER LUCK NEXT TIME :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti