tiistai 3. heinäkuuta 2012

Viikon kohokohdat :D

Taas on viikko hurahtanu ihan hirmusen nopeesti.
Viikon kohokohta tais olla eilen kun mulla tuli tasan 6 kk:tta ilman röökiä :D
HYVÄ MINÄ!!!
Mä olen NIIIIN ylpeä ittestäni.
Miettikää nyt, mä oon polttanu jostain 13-vuotiaasta 40-vuotiaaksi ja sit mä lopetan ihan tosta vaan ilman mitään apuja, korvaustuotteita tai muuta (mitä se muu nyt sit vois ollakkaan???)!
Aivan loistavaa!!!




Toinen kohokohta kuluneelle viikolle oli toi sunnuntai ku noi futikset loppu! :D
Herranjestas mä en tajua sitä lajia!!!
Mut eipä mun onneks tarvikkaan, eiköhän se riitä ku toi isäntä tajuaa :D
No tajuan mäki sen verran ett kuka futaaja on komee ja kuka ei ja olenpa kuullut puhuttavan ett siell on melkosen kivoja peppujaki kentällä.
Italia ja Espanja on kuulemma parhaat, tiiä sitte :D
Mut Toni kyllä vois kattella futista hamaan tappiin asti tajuamatta yhtään mitä ympärillä tapahtuu :D
Ja mun mielestä sillä on kiva peppu :D





Ja nyt ku vihdoin ja viimein näyttäs siltä että toi kunnon kesä tulee kun tuleekin niin mä taas laittelin teille ihania kesäkukkasten kuvia.
Tosta kukkaset grillissä kuvasta haluan sen verran mainita että se on luvan kanssa lainattu kuva.
Se oli mun mielestä niin ihana kesäkuva ett pakko oli kuvan ottajalta kysyä lupa julkasuun eli tätä kautta lähtee kiitokset Sari Puhakalle.
Sari toimii ylläpitäjänä tuolla Rakkudesta Pihaan ja Puutarhanhoitoon sivustolla.
Eli tämmönen pieni mainospläjäyskin tässä :)



Eli tässäpä kuumimmat, ei siis todellakaan mtn maata mullistavaa, TAASKAAN :D
Mutta älyttömän kivaa oli silti jakaa nääki jonninjoutavat läpätykset teidän kanssanne ja muistakaa nyt että
ÄLKÄÄ VAAN KOMMENTOIKO MITÄÄN TÄHÄNKÄÄN POSTAUKSEEN :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti