sunnuntai 17. kesäkuuta 2012

Tämmöstä vaan :D

Mun pää on ihan tyhjä, eli ei siis mitään normaalista poikkeavaa :D
Kuinka mua nyt näin väsyttääki???
Kai se on tää hemmetin tylsä sadepäivä ku saa ihmisen nuokkumaan.
Onneks ehdin aamusta lenkille ennenku se alko, iltalenkki nyt vaan jäi väliin :(

Nyt mä oon yrittäny liikkua vähän enemmän ja kattoo noita syömisiäni jos vähän sais tasottuun tätä helkutin painonnousua.
Tosin hyvää tässä on se että rupee noi nännit erottuun rintalihaksista :D
Mä oikeen välillä jouduun sanoon ittelleni ett: "hei, ei oo pakko syödä koko ajan!"
(Vaikka onki :D)
Sit mä hoen sellasta mantraa ett: "ei oo nälkä, ei oo nälkä, ei oo nälkä!".
(Onpas, onpas, onpas :D)





Voitteko uskoa mitä toi mun toisinaan niin helkutin vatipäinen äijäni kysy multa yks päivä, v-mäisen virnistyksen kera?
No se kysy että: "ooksä käyny puntarilla sen jälkeen ku lopetit polttamisen?"
Hemmetin ruipelo! :D
Teki mieli kysyä että: "tehtiinkö sulle se lobotomia ennen vai jälkeen sun adoption?"
(Ei se kai oikeesti ole adoptoitu vaikka mä välillä vahvasti epäilen :D)




No, viikko vielä rypistetään töitä ja sit on juhannus. Keskikesän juhla.
Ihana, siunattu kesä <3
Mä taidan tällä hetkellä olla aika onnellinen :D

Hirmusti onnellisuutta kaikille murusille ensi viikkoon!
Toivottavasti kaikilla on ihana viikko edessä! :D




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti