torstai 7. kesäkuuta 2012

Minä täällä taas...:D

Tänään mä oikeen ajatuksella istahdin tähän koneelle ja lueskelin noita mun lempiblogejani, siis omaani!!! :D
HAA! Ei vaiskaan.
Siis lueskelin, mut omani ei tod. ole mun suosikkini :D
Mun suosikkeja on niin paljon että en pysty edes nimeämään sellasta ett ois yks ylitse muiden, tai no, ehkä pari :D
Suurin osa on tietysti enemmän tai vähemmän sisustamista ja siitä mä rupesin miettiin että tarvisko munki joskus oikeen keskittyä tohon sisutusaiheeseen näissä postauksissani.




Taitaa olla niin että mun sisustusjutut on tähän asti ollu joku huomautus jostain tulevista sisustuskutsuista.
Niin ja sen keittiön seinän maalausmuutoksen mä kuvasin tänne :)
Mä jotenki kauheesti vierastan ajatusta että mä kuvaisin kotiani tänne kaikkien näytille.
Koti on mulle jotenkin niin yksityinen, henkilökohtanen asia että en vaan pysty.
Tai siis on varmasti kaikille, en mä sillä, mut mä en vaan koe omakseni sellasta.
Ai nii, ja kuvasinhan mä sen rottinkituolin ja arkunki sillon kerran.
Mitä mä nyt sitte horisen; "koti on mulle niin yksityinen..." BLAAH, BLAAH!!!
Unohtakaapa koko juttu! :DDD




Ett silleen.
Mut toinen asia minkä oon huomannu ja se ainaki pitää kutinsa, on se, että mä teen näitä postauksia tosi harvoin verrattuna joihinki noihin mun suosikkeihini.
Niiltä tulee osalta sitä juttua 2-3 krt/vko ja mulla kerran, paitsi nyt tulee toisen kerran tälle viikkoo.
Te onnekkaat!!! :D



Tämmösiä ajatuksia tänään (mistä näitä oikeen tulee??? :D)
Ett tän takia nyt kannatti istua tässä naputtelemassa ja teidän siellä lukemassa :D
Vaikka olen toki oikeesti, nöyrästi, kiitollinen kaikille teille jotka yhä edelleen jaksatte näitä juttuja ja varsinkin kun te niin innokkaasti aina jätätte niitä kommentteja!
Ai nii, ettehän te jätäkkään! :D Ehkä mä rupeenki ite kommentoimaan omiin juttuihini, saanpa ainaki mieleisiäni kommentteja :D Tosin mieleisiä ne on tähän asti ollukki :D
Mut tosiaan, kun koti nyt on mulle niin yksityinen ja muuta diipa daapaa niin nää kuvat tällä kertaa onki...
TITTIDIDII...MEILTÄ!!! :D

Näillä tänään.
Kylmästä huolimatta auringon lämpöiset halit kaikille!



1 kommentti:

  1. Ensimmäinen käynti blogissasi,mutta ei viimeinen.Aurinkoista viikkoa sinulle

    VastaaPoista