sunnuntai 12. helmikuuta 2012

Mä oon niiiiin hyvä ;)

Nonnii, taas meni yks viikko niin että hurahti, onneks! Meni tosin vkonloppuki, joka taas sais olla puolet pitempi!
Noi arki/työpäivät nyt on aina sitä yhtä ja samaa, niistä ei viitti vapaaehtosesti edes puhua nii enpä sit todellakaan puhu!

Sen verran kyllä pakko taas todeta että tunnit vaan ei päivässä koskaan riitä kaikkeen mitä pitäs ehtiä tekeen kun aina on miljoona projektia vaiheessa ja jos ei ihan vaiheessa nii ainaki jo ajatuksissa. Maailmassa vaan on nii pirusti kaikkea kivaa tekemistä :D Ja sit kun sattuu olemaan vielä tämmönen ihminen että innostuu ihan sairaasti aina kaikista omista hyvistä ideoista (huonojahan mulla ei oo) niin sit sitä on toisinaan ihan intoa piukassa säätämässä joka suuntaan, tai siis olis, jos ois sitä aikaa...

Viimeaikoina on toi vapaa-aika menny aika tiiviisti sisutusprojekteissa, varsinkin kun tulee ite jonkun verran tehtyä ja "tuunailtua". Ja sithän mä sain semmosen loisto-idean tossa että mähän voisin päivätyön ohessa tehä sivutyönä kiinteistövälittäjän hommaa!!! :D Voitteko kuvitella!!! Eihän se nyt kauheesti aikaa vie. Senkun soittelen ihmisille jotka myy asuntojaan lehessä ett josko ne antas sen ammattivälittäjälle, siis mulle :D, myytäväksi ja sit vaan käyn pitään näyttöjä ja myyn niitä asuntoja. Helppoo ku heinänteko :D Sit voin kohta kans ajella audilla kynsihuoltoon, tosin yhtä hyvin mä oon sinne päässy fiatillaki :D Ja sit jos vielä jää aikaa nii ehkä pidän sit muutamat sisustuskutsutki :D

Ja kun mä nyt tosiaan oon niin hyvä kaikessa niin jopa vkonlopun teatterireissulla kun anopin kans oltiin, mä rupesin kesken näytöksen miettiin näyttelijäsuorituksia ja ohjausta. Siis sitä kuinka olisin minkäkin roolin ite näytelly ja miten olisin ite kyseisen produktion ohjannu. No, mulla on näyttelemisestä yks hauska muisto ammattikouluajoilta mut ei mennä siihen nyt ja mitä tulee kyseisen näytelmän ohjaamiseen, olisin lähestynyt aihetta eri tavalla, omasta mielestäni tietenki paremmin :D Ja noita näytteljöitä mä just mietin kun ne tietenki oli kaikki näyttelijöitä jotka on paljon näytelly tv-sarjoissa, nii miks ne teatterissaki vetää noi roolinsa aina samalla tavalla, oli se hahmo sit mikä hyvänsä. Eli eihän ne sit osaa näytellä tai ovat ainaki huonoja näyttelijöitä, ite oisin parempi :D Monta kertaa teki mieli keskeyttää näytelmä ja ohjata vähän uudestaan. Oiskohan ollu eka kerta kun joku saa porttikiellon teatteriin? :D:D:D
Ja tänä aamuna olisin Tonia paremmin asentanu meijän uuden tulostimen ja oisin ehkä paremmin porannu pari reikääki seinään mut annoin nyt sit isännänki touhuta :D

On se vaan kumma että sillon kun tekeillä olevat asiat ja projektit on itelle mieluisia niin itseluottamus on aivan sata, mistähän sais saman satasen  kaikkeen tekemiseen, siihen vähemmänkin miellyttävään?
Ei kyllä varmaan mistään. Täytyy vaan pyrkiä siihen että tekee elämässään ainoastaan niitä mieluisia asioita.
Ja vaikka se ehkä vie vähän aikaa että siihen päästään niin tästä eteenpäin mä aion tehä juuri niin!!!
Sillon mä voin hyvin ja olen onnellinen ja sillon on hyvä olla lähimmäisilläki :D

Ja taas kerran oikeen ihanaa alkavaa viikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti