torstai 16. helmikuuta 2012

Rakennekynsiä ja sisustusta :D

Voi hitto vieköön ett on ollu taaaaaas piiiiitkä viikko!
Vaikka toisaalta on ollu päivistä ihan sekasin kun maanantaina oli vapaalla. Arkivapaat on sikakivoja sillon kun ne sattuu keskelle viikkoa. Ne on oikeestaan ainoita päiviä ett kunnolla ehtii mihinkään ja saa tehtyä ylipäänsä mitään järkevää. Tai siis noh.... mä nyt mitään järkevää saa tehtyä sillonkaan mut onneks mun ei tarttekkaan :D

Ja tällä viikolla sitä on tullu hölmöjä tehtyäki. Tai ei oikeestaan mun mielestä mutta isäntä on tietenki toista mieltä. Tää mun tän viikon kynsihässäkkä on sen mielestä todella hölmöä. Siis sen mielestä rakennekynnet yleensäkkin on turhat (no hei, onhan ne, mut siis niin kivat :D) mut se, että niitä huollattaa samalla viikolla kaks kertaa ku toisessa kynsimestassa tehtiin huonoa jälkeä, niin se on sen mielestä ääliömäistä!
En tajua, koska ei niihin oikeastaan oo menny edes ylmäärästä rahaa ku mä makselin näitä niillä rahoilla mitä säästyy nyt tupakasta. Siis varmaan tiesitte kaikki ett oon vuoden alusta ollu polttamatta ja joka viikko laittanu rahat jemuun :D Niin jos tarkkoja ollaan nii nää kynnethän on joka kuukausi ilmaset :D
Ja sit tulee sanomista, ei onneks kauheesti, toisinaan noista mun sisustushankinnoista. Eipä oo mun syy sekään, mitäs ihmiset kauppaa tuolla sisustussivustoilla niin kauheesti kaikkee kivaa. Oishan se pirun tylsä yrittää myydä kamaa jos kukaan ei osta. Ja sitäpaitsi kaikki mitä mä oon ostanu on ollu myyjien ite tekemiä tuotteita, siis kotimaista käsityötä! Eli neki rahat on menny pelkkään hyvään ja noihinki hankintoihin on käytetty niitä säästyneitä röökirahoja. Että ihan turhaa jupinaa!!! Annas jos olisin ostanu uusia nappiksia, maalivahdinhanskoja tai pelipaitoja, ei tulis jupinaa ja ois varmaan tarjoutunu maksaanki ne :D

Tonin fiilikset siis tällä viikolla mun kanssani on varmaankin olleet kutakuinkin tollaset kun tossa kyltissä seisoo:


No kyllä se leppyy kun mä otan ens viikosta kirppispöydän ja myyn vähän mun ihania tavaroita ja vaatteita siellä ja saan niistä kivasti rahaa ja arvaatte mihin mä ne käytän :D

Että semmosta tällä viikolla, kaks työpäivää ois vielä jäljellä ja siinä välillä ehtii tehä uusia hölmöyksiä :D
Mutta muuten menee kivasti. Mukavia sisustuskutsuja tiedossa ja toivottavasti auringon paistetta :D:D:D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti