sunnuntai 8. heinäkuuta 2012

Sunnuntai-iltaa...

Siis voi helevata ku ois ollu Tonille vaikka mitä asiaa nii taas pyydettiin oleen hetki hiljaa ja rauhottuun! Eikä oo muuten eka kerta :D
No nytpä ei tiiäkkään mitä kaikkee jännää jäi kuulemati enkä varmaan kerro myöhemminkään!
Kerran se sano mulle että on niin ihana nukkua päikkäritki ku mun ääneni kuuluu koko ajan :D
(Ei sanonu sitä kovin ystävälliseen sävyyn).
Tohon on tosin paha sanoa mitään kun mä en ääntäni nukkuessa kuule mutta voin kuvitella että se varmaan on ihanaa :D
Se voi joskus ite olla niin pitkään hiljaa että melkeen tarvii tarkistaa että se on hengissä.
Tuntuu ihan käsittämättömältä tämmösestä ihmisestä joka höpisee yksikseenki koko ajan :D
No, mä oon nyt hetken hiljaa kun oon tässä koneella mut kostoksi mä yritän naputella näppäimiä OIKEEN ÄÄNEKKÄÄSTI!!! :D





Mutta se siitä.
Tänään oltiin Tonin siskontytön rippijuhlissa Loviisassa. Oikeen mukava reissu.
Kiva nähdä pitkästä aikaa ihmisiä joita harvoin näkee, vaikka osa asuu lähelläki.
Ja tietysti mulle hirmu tärkeetä se että pääsin pikkuriikkiseksi hetkeksi (vaan 15min. NYYH!) Loviisan vanhaan kaupunkiin ja pääsin haistaan MERI-ILMAA!!!! Se pieni hetki teki mut hirmusen onnelliseksi :D





Tosta Loviisasta tuli muuten mieleeni, eilen käytiin tossa naapurikylässä Iittalassa, Iittalan Lasimäellä.
Sieltä löytyy semmonen aivan ihana pikku putiikki kun Huldan Huusholli.
Suosittelen lämpimästi kaikille sisustusihmisille.
Samaa tavaraa löytyy monesta muustaki paikasta mut toi oli hyvin viehättävä pikku puoti.
Mä mietin että josko Hulda ystävällisesti muuttelis vaikka muualle sieltä ja mä jatkasin putiikin pitoa :D
Ei vaan, mut menkää ihmeessä katteleen :D

Näin. Tää Hulda Huoleton toivottaa ihanaa ja toivottavasti aurinkoista viikkoa ja JÄTTIHALIT kaikille!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti