torstai 24. tammikuuta 2013

Pakkomielteitä??? Osa1


Ihan tuli nyt kesken vapaapäivän vieton tämmönen pakkomielle jakaa pari pakkomielle asiaa teijän kanssa, teitä varmaan nii kauheesti kiinnostaa mun pakkomielteeni :D
Voin kertoo että siinäki aiheessa ois asiaa ihan romaaniksi asti :D:D:D

Mutta asiaan.
Se mistä tää tuli mun mieleeni kun lueskelin yhtä mun lemppariblogiani, Heidin blogia,
http://www.talommemaalla.blogspot.com. Heidi oli ostanu uuden vauvan ristiäisiin tietysti servettejäkin.
Ja kun mä juuri tulin tosta lähikaupasta ja näin niin ihania servettejä että meinas sydän pysähtyä!!!
Mä en käsitä miten ihmisellä voi olla pakkomielle servetteihin!!! Mutta mulla on!!!
Niin ku huomaatte allaolevasta kuvasta :D Kuvasta puuttuu yhet servetit jotka on pöydällä servettitelineessä :D


Noooh, syy miks ne servetit jäi vielä sinne kauppaan on noi ruukut tossa ekassa kuvassa.
Toi miss on kukkanen oli mulla ennestään himassa mut noi kolme muuta nimittäin lähti sieltä mun mukaani :D
Noi makso yhteensä vaan 5€, eli käytännössä ilmaset!!! Noi taaimmaiset on suuremmat ku nää edessä olevat ja ai että nää on ihanat kesällä partsilla!!!
Jos Toni kysyy nii sanon vaan että: "ai noi, nehän mä ostin viime kesänä alennusmyynnistä!" ;D

No sit toinen juttu mitä mä voisin kans ostella mielin määrin vaikkei välttis oo mtn käyttöö, on kaikki noi iiiiihaaanat peltipurkit. Ja pari kuvaa mun purkeistani :D


Ja ettei purkit loppus kesken:


Ja vielä pari:


Ja sithän mull on tosiaan pakkomielle kaikenmaailman kylteistä ja sydämmistä!!!
Osan oon joutunu yleisön pyynnostä poistamaan :D
Ehkä mä kuvaan neki teille joskus :D:D:D Voisin samalla kuvata mun miljoona kaulahuivia ja neuletakkia.
Ja ne miljoona muuta melko jonninjoutavaa juttua mitä on pakko olla paljon.
Luojan kiitos mä oon nainen ja naisillahan saa olla pakkomielteitä ihan rajaton määrä, niinku tiiätte :D

Mut mä lähen nyt viemään autoo öljynvaihdolle (mull on muuten autossaki sydämmiä :D) ja ehtoosta ajelen korukutsuille!
Ihanaa pakkomielteiden täyteistä loppuvikkoa kaikille, halit!

2 kommenttia:

  1. Mistä nuo aivan tea, coffee ja chocolates purnukat on hankittu? Aivan ihanat! =)

    VastaaPoista
  2. Heissan.
    Tapsa sun blogin löysi :-)
    Tepastele munkin blogiini. Olin vuodatuksessa, mutta sen kaaduttua tein uuden blogin blogspotiin :-)
    Anette

    VastaaPoista