tiistai 7. elokuuta 2012

Ja taas dieetillä :)

Ollaan sit siinä vaiheessa kesää/syksyä ett tarvii ruveta sulatteleen noi kertyneet kesäläskit veke!
No joo, niinku tiiätte, mullahan se nyt ei oo vuodenaikaan sidoksissa kun mähän teen sitä aina, sulattelen läskejä :D
Voin kertoo ett on oikeesti tosi rankkaa olla koko ajan dieetillä ja yrittää laihduttaa.
Rankkaa siinä on se, että mä unohan dieetin koko ajan ja napostelen jtn kiellettyä ja sit mä joudun alottaan koko paskan taas alusta, monta kertaa vkossa :D
Viime vkolla mä karppasin (tsiisus!!!) ja tulin siihen tulokseen että tämä tyttö karppailee ainoastaan karpalolonkerolla.
Tällä vkolla mä sit taas alotin Fitfarmin dieetin.
Ja mä olen ihan vakuuttunu että siihen dieettiin kuuluu sillon tällön pala sitruunakakkua :D




Pari vuotta sitten mä pudotin Fitfarmilla nelisen kiloa, ilman sitruunakakkua, ett nyt varmaan lähtee semmonen 5-6kg :D:D:D
Saa sitten jouluna syödä kinkkua niin paljon ku napa vetää.
Ja mä rupeen ehkä joulun alla taas karppaan niin sithän toi kinkun syönti käy dieetistä :D




Niinku mä tossa jossain postauksessa joskus sanoin niin hyväähän tässä lihomisessa on tosiaan ollu se että ihanaa meikäläistä on nyt paljon enemmän kun ennen, mut kyllä asia on niin ett sit kun ei ittellä oo enää hyvä olla niin jtn on tehtävä, eiks nii?
Ett sit voi niinku vaikka ottaa sen palan sitä sitruunakakkua ja napostella sitä siinä samalla ku tsuumailee ett mikä dieetti se nyt sit olis se itelle mukavin :D




Näillä jatketaan tätä vkoa.
Mä meen nyt tonne Fitfarmin facebook sivuille katteleen kuvia niistä dieettaajista jotka ei oo syöny sitruunakakkua :D

1 kommentti:

  1. Heh,,, näit on ain hauska vaan lukee :) :)
    ei vaan ole tullut kommententoitua näitä mutta tsemppiä taas sille laihis kuurille :).. samaa se täälläkin on , paitsi ei kuurina vaan ruokavaliomuutoksella :) kesä nyt meni miten meni sen kanssa mutta nyt taas alkaa uusiks ja sali ja lenkkeily siihen päälle... :)

    VastaaPoista