keskiviikko 18. tammikuuta 2012

Lomafiiliksissä :D Ja vähän muissaki :D

Dodii, se rupee reissu läheneen :D Tsiisus että oli piiiiiitkä työpäivä tää vika ennen lomaa ja pitiki vielä sattua invispäivä, BLÄÄH! Mutta niin se siitä taas meni hyvällä porukalla kun pääsi touhuaan :D
Ehtoo onki sit menny vähän reissukamoja (onks se yhdysana???) kattellessa ja onpa osa jo pakattunaki, varmaan homeessa ku pääsee perille :D Kyllä on NIIIIIN ihana lähtee meneen täältä! Jo pelkkä ajatus siitä että kohta pääsee kesäkeleihin meren rannalle, tekee mut ihan äärettömän onnelliseksi, mä RAKASTAN merta ja kesää (mut senhän nyt kaikki tietääki)! Rakastan tosin montaa muutaki asiaa mut niistä sit toinen kerta :D
Mut sillävälin kun mä oon reissussa nii linkitänpä tähän teille yhen tämmösen jutun. Tämmöstä kivaa olis kohta kaupan ett ottakaapa yhteytta nii ruvetaan järkkään kaiken maailman kotipippaloita, kaiken maailman tekosyillä ja tehään siinä samalla vähän kauppaa. Mä tiiän ett siellä on ihmisiä jotka pitää tällasistä hirmusesti ja onpa yks kullnmuru Lempäälästä jo lupautunu yhet kutsut näitten tiimoilta järkkäänki. Eikä nyt pakko oo mitään kutsuja järkkäillä, toki näitä sit muutenki saa.

www.serafiini.com

Eli tonne sit katteleen kamoja, ei sieltä nyt kaikkee saatavilla olevaa löydy mut saa vähän osviittaa. Jotain saan ens kuussa itelleni kotikutsuja varten ett sit langat kuumiksi soitteleen mulle niin sovitaan kutsu päivämääriä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti