keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Kuulumisia Helmikuulta :)

Tsiisus kun on tää aika taas hurahtanu johonki, en tiiä mihin, mut kevättä mennään jo, onneksi :)
Tänä aamuna mä olin aivan sairaan onnellinen kun ajelin töihin, oli jo ihan valosaa (no on toki ollu jo pitkään) mut se auringonpaiste tolleen aamusta!!! Se on jotaki niin mielettömän ihanaa, kaunista ja vapauttavaa, en osaa edes selittää!
Mietin siinä ajellessa ett kaikille ihmisille pikkusen rahaa (ett tulee toimeen) ja paljon aurinkoo niin eipä sitä muuta tarvis :D



Kaikenlaista pientä säätöö on ollu tääki kuukausi pullollaan, niinkun arvatte, meikäläisestä kun on kyse :D
Korukutsuilla oon ollu kahteen kertaan (taisin toisista mainita jo edellisessä postauksessa), joista toiset tietenki magneettikorukutsut.
Mä olen hurahtanu niihin nyt ihan täysin, käykääs taas tutustuun www.annimex.fi.
Ystävättären mies sano juuri yks päivä ett mä oon niin täynnä magneettia ett mun tarvii olla jo varovainen kadulla kulkiessa (tosin tällä sähläämisellä mun tarvii olla varovainen joka paikassa) :) Käykääs muuten kurkkaan ystävättärenki blogia, rouva on oikeen leipurihirmu www.colliemamma.blogspot.com.
Sisustuskutsuillakin mun tuli työpaikan illanistujaisten ohessa käytyä, Perfect Homeilla. Sieltä jäi käteen taas vaihteeksi valkosia sydämmiä :D



Laivareissu tehtiin tossa ystävättären kanssa, oltiin vähän paimentamassa teinejä, 2 kpl 15v. tyttöä ja 4 kpl 17-18v. poikaa. Niin ihania muksuja ja niin ihana reissu ja meillä oli aivan älyttömön kivaa.
Laiva oli tää uus Viking Grace. Ihan pakko nyt tälleen julkisesti sanoo että hienoinen pettymys, samanlainen purkki ku muutki Viikkarit. Ainoo tietty ett oli vielä siistiä ja puhdasta. Mut niin tai näin, mennään toistekki :D
Ja mä muuten käytin laivalla aika monta kertaa hissiä, mut en yksin :D Mitään vakavaa ei sattunu, väärässä kerroksessa oltiin kyllä noin miljoona kertaa mut se on kai laivalla aika normaalia :D

Mitäs vielä? Ai niin, oon mä varannu yhen Rodoksen matkan :D
Rodokselle mennään ihan tyttöjen kesken eli minä ja mun tyttäreni kahestaan. Meillä on tulossa kyllä aivan loistava reissu, laatuaikaa ihan kaksin :D Mut se reissu on vasta sitten Elo-Syyskuussa :D



Eli aika perussettiä ollaan tääki kuukausi menty, ei mitään maata mullistavaa. Töitä, töitä ja taas töitä ja välillä sit vähän "sirkushuveja". Maaliskuussa onki (taas) töitten suhteen aika tiivis kuukausi, seuraava vkonloppuvapaa on vasta pääsiäisenä mut sit vapailenki ainaki 3 pvää, voi olla ett jopa 4.

Joku kyseli viime postauksen jälkeen noita yksiä mun purkkejani, joltain facebookin sisustuskirpparilta mä ne oon hankkinu :)

Mut näillä nyt etipäin, sano se mummoki lumessa tai jossain.
Hyvä muuten tosiaan etten oo tullu, rahanpuutteen vuoksi, hankkineeksi niitä silareita, joita oon yli 20 vuotta kyllä suunnitellut hankkivani :)
Mahtuu enemmän sitä kevättä tonne rintoihin kun ei silarit vie kaikkee tyhjää tilaa :D:D:D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti