perjantai 16. maaliskuuta 2012

Haaveita :D

Tästä ja edellisviikosta voisin lyhyesti todeta että lottovoittoa odotellessa :D
Niin en sentään optimistisesti odottele ett henkeeni pidättelisin mut kyllä nyt rupee olla aikas väsyny.
Ja sit ku mä saan sen lottovoiton (se nyt kuitenki on vaan ajan kysymys) niin sit mäki perustan sen oman pikku sisustuspuotini :D
Mä avaan sen joka aamu vasta klo 10 niin mä saan nukkua pitkään (oikeet prinsessa-unet) ja ehkä mä suljen sen tossa klo18-19, vähän tilanteen mukaan. Ehkä mä ostanki talon ja rupeen pitään kans sellasta ihanaa kotipuotia:D
Ja sitä odotellessa, joku jolla on jo pieni sisutuspuoti, vois ottaa mut töihin sinne :D Vaikka onhan mulla sitä lottovoittoa odotellessa onneks toi ihana Serafiini, Serafiinipuotikin olis ihana :D
Toi alla oleva ihana teksti sopii ihan täydellisesti näihin mun ajatuksiin omasta pikku puodista, eiks sovikki :D


Noh, pää alas pilvistä kun todellisuus on kuitenki ihan toinen.
Mut eiks oo älyttömän kivaa että kaiken tän arjen keskellä voi ihan vapaasti haaveilla ihan mistä vaan.
Niinku just ulkomaille muutoista ja sisustuskaupoista.
Ja jos ihan tarkkoja ollaan niin mä taidankin perustaa sen pikku puotini jonnekkin tonne lämpöseen :D

Ihanaa viikonloppua kaikille, muistakaa haaveilla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti